marți, 21 aprilie 2009

Reclamatii in orice moment

Ati avut vreodata probleme cu produsele cumparate? Eu am avut. Si cand am vrut sa fac o reclamatie nu prea am avut ce sa fac. O data chiar am facut o reclamatie la OPC. Fara succes. Nici macar nu mi-au raspuns. Nici nu mi-au spus ce au facut cu reclamatia mea.
Ieri am descoperit un nou mod de a face reclamatii. Online. Mergi pe reclamagiu.ro si completezi formularul de reclamatii si reclamatia ta apare pe site. Poate fi vazuta de oricine. Si cei ce au site-ul acesta vor face demersurile pentru a rezolva reclamatia ta. Simplu.
Voi ce parere aveti?

5 comentarii:

nartip spunea...

-cine esti dle?toti va bagati in anonimat,sau unii raman acolo pentru ca nu stiu mai mult!?!
-oricine esti,scoate te rog strambaturile de litere care dau bataie de cap in plus.
-oricum vei avea posibilitatea sa faci ce doresti...succes si asi dori sa ne fie de folos aceasta initiativa...

PLUSPROFIT spunea...

"...asi dori..." = as dori (asa este corect)...daca tot vorbim de strambaturi...

nartip spunea...

-Sa gresesti e omeneste,sa persevrezi e diabolic.Am tradus direct ca sa nu spui ca am spus altceva.Daca doresti sa afli mai mult despre acele litere strambe,intreaba-ma si iti raspund pe gratis.La chestiunea cu "asi dori",daca taceai,filosof ramaneai...

Maria spunea...

Buna idee cu reclamatia online :)

Masaj erotic Constanta spunea...

Da, e bine ca poti face reclamatii online dar asta nu inseamna ca toata ziua sa reclami tot felul de nimicuri. Atentie sa nu dati in patima... reclamatiilor...